Ключове повідомлення/заклик до дії:
#КУЛЬТУРНОМОДНО, годі бути UNKNOWNARTIST
Короткий опис ідеї:
Наша стратегія для споживачів спирається на соціальне заохочення відвідувати культурні події та публічно ділитися враженнями. Ми маємо створити тренд на культурність, тому кампанія носитиме назву #КУЛЬТУРНОМОДНО. Похід до театру чи музею має стати повноцінним конкурентом ТРЦ чи бару. Ми просуватимемо ідею, що культурні заходи – це чудовий привід зробити там селфі та чекін, заохотити друзів піти з тобою.
Творча ж людина може не знати про свою геніальність через власну невпевненість. Ці люди пишуть вірші на полях зошиту або створюють візуальні шедеври у блокнотах. Ми мотивуємо їх вийти з тіні та заявити про себе. За це вони отримають визнання та славу. Перестають бути Unknown Artist для світу.
Автор/подача роботи:
Антон Долгов