fbpx

Ключове повідомлення/заклик до дії:

Це КУЛТУРА. Дивись / Розважайся / Створюй (повідомлення-конструктор, у якому заклик до дії змінюється в залежності від контексту)

Короткий опис ідеї:

Якщо наша ідея переможе, дизайнер проекту наб’є татуювання КУЛТУРА, а копірайтерка прийде на презентацію з виголеним на скроні лого. Це КУЛ.
Ми хочемо притягнути увагу людей до сучасного українського культурного продукту. Але ставлення до культури в суспільстві упереджене та застаріле.
Тому з’явився новий бренд із новим ім’ям: КУЛТУРА.
Маленькі зміни рухають світ. Дещо прибравши, ми додали свіжого повітря та драйву культурі. Бо КУЛ – це круто, як кажуть прогресивні люди.
Новий бренд КУЛТУРА несе нове позиціонування та стратегію розвитку. Він зв’язаний із корінням та готовий до викликів сучасності.

Автор/подача роботи:

Марія Короткевич, Havas Kyiv

Pin It on Pinterest

Share This